بهینه سازی سایت
سئو برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که عبارات معادلی زیرا SEO یا این که با صرفه سازی موتور کاوش داراست که تمامی آن ها به یک مضمون میباشند و می توان آن را بصورت پایین تعریف نمود :
سئوی وب سایت ( بهینهسازی موتور کاوش ) به معنای فریب و یا دستکاری موتورهای کاوش با روشهای غیر اخلاقی نیست . آنان برای یاری رساندن به بهبود رویت و رابطه اینترنت سایتها در نتایج جستجوی طبیعی با انگیزه رسیدن به رتبهبندی بالا , ایجاد شدهاند .
سئوی وب سایت را میتوان مجموعهای از روشها برای تغییر استراتژیک اینترنت سایتها دانست . این فرآیند به بیان مهمترین کارداران دارای ارتباط برگه و افزایش اهمیت آن در کاغذ نتایج کاوش , میپردازد .
سئو سایت فرآیند سادهای نیست که به راحتی پیادهسازی شود زیرا نیازمند علم زیاد , دانش پیش زمینهای و شکیبایی است . موتورهای کاوش با تغییر مداوم الگوریتمهای رتبهبندی خویش غیر قابل پیشبینی می باشند ; بنابراین وظیفه مهندسین سئوی سایت پیدایش نگه داشتن داده ها خویش در این زمینه است .
بهینه سازی وب سایت یا این که سئو سایت یکی کار هایی است که به وسیله سئوکار انجام می شود .
الگوریتم رتبهبندی گوگل دارای بیش از 200 معیار جهت رتبهبندی یک سایت است . از این رو مهندسین بهینه سازی وب سایت میبایست مهمترین این معیارها را جهت پیادهسازی چیره سئوی وب سایت بدانند .
بهینه سازی سایت چه میباشد
اوایل آغاز بهینه سازی وب سایت
در اوایل سال 1990 اولین موتورهای کاوش فعالیت خویش را آغاز کردند ; بعضی از محبوبترین آنان Infoseek , Alta Vista و Yahoo بودند . در آن زمان مردمان موتورهای کاوش را به دید یک لیست فهرست شده نگاه میکردند که همانند کاغذ رنگ زرد , بهینه سازی وب سایت اولیه بر پایه ی حروف الفبا انجام میشد . در این لیست صفحاتی همچون AAA در بالای این لیست وجود داشتند .
با پرورش مداوم اینترنت موتورهای جستجوی جدیدتری ظواهر میشدند که از الگوریتمهای رتبهبندی پیچیدهتری به کار گیری میکردند . این الگوریتمها با معیار تراکم کلمه و واژه کلیدی ( تعداد دفعاتی که یک کلمه و واژه کلیدی یا یک عبارت در یک برگه مستعمل تقسیم بر تعداد کل عبارات ورقه ) و برچسبهای شبیه key - words برای ادراک محتویات اینترنت سایتها به کار گیری میکردند . پیرو این پرورش سئوبرای بیشتر دیده شدن سایتها فعالیت خویش را استارت کرد . با بسط رتبهبندی صفحه های بوسیله موتورهای کاوش , مهندسین سئوی سایت پیرو پیدا کردن راههایی جهت تاثیرپذیری در درجه بندی این موتورها چه با استعمال از روشهایاخلاقی و چه غیر اخلاقی روی آوردند .
یک مقاله که بوسیله نیویورک تایمز در نوامبر سال 1996 چاپ شد راجع به توسعهدهندگان اینترنت کلام کرد که برای قرار به دست آوردن در بالای ورقه نتایج کاوش از روشهای غیر اخلاقی بهینه سازی وب سایت به کار گیری میکردند . این مقاله توضیح میدهد که چهگونه توسعهدهندگان اینترنت به راحتی یک سایت را به همراه لغات کلیدی ویژه که غالبا در پشت گرافیک سایت نهفته شدهاست , بارگذاری میکنند که در نتیجه موتورهای کاوش این عبارات کلیدی را شمارش کرده و درجه بندی سایت را افزایش میدهند .
همانگونه که گفته شد بدست آوردن رتبهبندی بالا برای لغات کلیدی یگانه در اوایل عمل خیلی راحتی نسبت به روز جاری بوده است . با بکار گیری روشهای غیر اخلاقی در آن زمان قرار به چنگ آوردن در بالای لیست نتایج کاوش تضمین شده بود . امروزه الگوریتمهای موتورهای کاوش پیچیدهتر شدهاند و خیلی دشوار است که مهندسین بهینهسازی بتوانند موتورهای کاوش را دستکاری نمایند , اما این بازی موش و گربه بین مهندسین بهینه سازی سایت و موتورهای کاوش امروزه نیز موجود است و ادامه پیدا خواهد کرد .
هدف ها سئو سایت چه میباشد ؟
انگیزه بهینه سازی سایت امداد به اینترنت سایتها در بدست آوردن محل بالا در نتایج جستجوی طبیعی و افزایش رابطه بین صفحه ها و کلمه ها کلیدی وارداتی به وسیله یوزرها است . نمایش دادن بیشترین صفحه های مربوط به پرسوجوی جستجوی وارداتی دارای مزایای زیادی نیز برای استفاده کننده و نیز برای موتور کاوش است که در آن استفاده کننده بیشترین نتایج دارای ارتباط کاوش شده را پیدا میکند و موتور کاوش قابل اعتماد میشود به این دلیل که الگوریتم آن بیشترین صفحه های دارای ربط را نشان میدهد .
پس از اینکه سئوبرای بهبود رتبهبندی سایتها در نتایج جستجوی طبیعی عمل خویش را استارت کرد , این فرآیند نیازمند علم و زمان برای پیادهسازی روشهای خویش شد . زمان , بزرگترین سرمایهگذاری اولیه برای بهینه شدن سایت و یا یک ورقه است .
بسته به اینکه چه طور کلمه ها کلیدی رقابتی در بهینه سازی مورد استعمال قرار میگیرند , سئو وب سایت هفتهها یا ماهها ارتفاع میکشد تا به نتیجه رسد . اگرچه ممکن است نتایج بهینهسازی کاوش با گاز دیده نشود ولی در دراز برهه زمانی مزایای سئو وب سایت سبب افزایش رتبهبندی سایت و افزایش بازدیدکنندگان است . برای اینترنت سایتها خیلی حیاتی است که در کاغذ نخستین نتایج کاوش گوگل علی الخصوص قسمتی از سه عدد نتیجه طبیعی نخستین که 58 . 4 درصد کلیکها را مشتمل بر میشود , قرار گیرند .
این جای تعجب نیست که اینترنت سایتها با تولیدها و خدماتی که بفروش میرسانند بر رمز رسیدن به مرتبه یک نتایج کاوش رقابت نمایند . برای مثال کلمه و واژه کلیدی رقابتی ( بیمه خودکار ( 1 . 5 میلیون جستجوی گوگل را در ماه به خویش اختصاص میدهد , این بدین معنی است که 3 سکو اولیه 58 . 4 درصد بازدیدکنندگان و خویش سکو نخستین 36 . 4 درصد بازدیدکنندگان را به خویش اختصاص میدهد . این قضیه برای خیلی از سایتها دارای منفعت است که در بالای نتایج کاوش قرار گیرند علی الخصوص آنهایی که با افزایش ترافیک سایت به تعداد مشتریانشان بیشتر میشود .
یک مطالعه دیگر نشان میدهد کاوش کنندگان خیلی دوست دارا هستند روی پیوندهای طبیعی نتایج کاوش کلیک نمایند ; این مطالعه معلوم میکند 72 . 3 درصد یوزرها گوگل روی پیوندهای طبیعی نتایج کاوش کلیک میکنند و فقط 27 . 3 درصد یوزرها روی پیوندهای لیستهای پرداخت شده کلیک میکنند . این یکی دیگر از دلایلی است که شرکتها تاثیر سئوی وب سایت را می داند و حاضر میباشند برای آن زمان و هزینه صرف نمایند .
بطور کلی هدف ها سئوی سایت را می توان بصورت تحت خلاصه نمود :
در تماشا تارنما تاثیر بسزایی دارااست .
منجر ساخت مارک می شود .
منجر ارتقا ترافیک وبسایت خواهد شد .
سبب شده تارنما در کاغذ نتیجه ها موتور کاوش از جایگاه بهتری برخوردار شد .
منجر ارتقاء فروش تولیدها خواهد شد .
شایسته ترین ابزار برای تبلیغات است .
با صرفه سازی موتور کاوش چه میباشد
سئو سایت داخل برگه چه است ؟ ( On Page SEO )
بهینه سازی وب سایت باطن ورقه به در اختیار گرفتن مستقیم کدها و یا محتویات اینترنت سایت شما از جمله نوشته , تصویر , پیوند و . . . دارای ارتباط میشود ; به صورت کلی هر چیزی که در سایت خویش بارگذاری میکنید مرتبط با SEO On Page میشود . این روش پایه تمام تلاشهای بهینهسازی است زیرا جایی است که شما بیشترین در دست گرفتن را روی آن دارید . هر مدل تغییری را که شما در محتویات سایت خویش ایجاد مینمایید در نتایج کاوش تاثیر گذار خواهد بود بنابراین خیلی کلیدی است که روش SEO On Page بدرستی گذشته از طریق SEO Off Page صورت بپذیرد .
بهینه سازی سایت خارج برگه چه میباشد ؟ ( Off Page SEO )
خلاف روش SEO On Page که بسط اینترنت سایت با در اختیار گرفتن مستقیم بالایی انجام میشد , روش بهینه سازی خارج برگه دربرگیرنده تمام ارتقاهایی است که در بیرون از اینترنت سایت شما انجام میشود ; این دربرگیرنده تمام چیزهایی است که میتواند در بدست آوردن رتبهبندی بالای سایت شما یاری دهد . SEO Off Page در سکو نخستین در بدست آوردن پیوند دهندگان ( پیوندهایی که از سایتهای دیگر به سایت شما اشاره میکنند ) متمرکز میشود بعد از آن با به کارگیری از روشهایی که در بیرون از اینترنت سایت انجام میشود به بهینهسازی موتور کاوش میپردازد .
SEO Off Page یک فرآیند نامحدود است که به وسیله مهندسین سئو وب سایت در جهت بدست آوردن پیوند دهندگان , سازمان میشود .
سئو سایت کلاه - سفید چه چیزی است ؟ ( White Hat )
در اصطلاحات فنی این حوزه , سئو سایت کلاه – سفید به گروه تکنیکها , روشها و استراتژیهای که از قوانین و راهنماییهای موتورهای کاوش تبعیت میکنند , اشاره داراست . که این به معنی فریب یا دستکاری موتورهای کاوش و یا یوزرها به هیچ وجه نیست . این همچنین به بهینه سازی وب سایت اخلاقی نیز یاد میشود زیرا دلیل آن این است که یا اجرای بلند زمان داشته و یا از دستورالعملها و تهای صحیح جهت بدست آوردن رتبههای بالا در نتایج موتورهای کاوش به کار گیری میکند .
سئوی وب سایت کلاه - سیاه چه می باشد ؟ ( Black Hat )
به عبارتی دیگر اصطلاح سئو وب سایت کلاه – سیاه اشاره به مجموعهای از امرها داراست که به مراد فریب , بازی و دستکاری الگوریتمهای موتورهای کاوش با انگیزه بدست آوردن رتبهبندی بالا , بکار میرود . این اصلی است که بدانید این روشها غیر اخلاقی بوده و بوسیله هیچ موتور جستجویی تایید نمیشود و بکارگیری این روشها خطر بیرون شدن از فهرست پایگاه داده را برای همیشه در بر دارااست .
انجام تاکتیکهای سئوی سایت کلاه – سیاه ممکن است که سبب افزایش رویش ناگهانی در نتایج کاوش شود ولی میتواند سبب به پرداخت جریمه و یا حذف بدون نقص از فهرست پایگاه داده موتور کاوش شود .
مقاله ها در قضیه با صرفه سازی موتور کاوش
در ذیل به بعضی از مقالهها در موضوع با صرفه سازی موتور کاوش اشاره شدهاست :
پژوهشی در راهکار های با صرفه سازی موتور کاوش برای بسط سایت های بزرگ
درین پژوهش محقق معتقد است که زمانی که پیاده سازی سایت به پایان میرسد مشکلی که خیلی از شرکت های با آن روبه روهستند این داستان است که نمی دانند که چهطور تارنما خویش را در وب بنامد که شایسته ترین روش برای معرفی وبسایت بهنیه سازی موتور کاوش است . درین تحقیق بر پایه ی 77 معیاری که از منابع گوناگون و موتورهای کاوش بررسی کرده است استراتژهای باصرفه سازی برای گسترش سایت را بصورت پایین معرفی مینماید :
بهبود ساختار تارنما
راهکار لغات اصلی
راهکار URL
باصرفه سازی کد
پردازش کردن
رنک برین
آنالیز تکنیک های باصرفه سازی موتور کاوش
این پژوهش راهکار باصرفه سازی شرکت ها گوگل و مایکروسافت را بررسی و توضیح داده است و موردی که جهت مطالعه و ارزیابی قرار داده است , راهکار های مرتبط با کمپانی مایکروسافت است . مهمترین معیارها برای با صرفه سازی موتور کاوش از دید محقق عبارتند از :
افزودن Allow یا این که DisAllow به نقشه وب سایت
افزودن URL به نقشه تارنما
افزودن نقشه تارنما به robots . txt
استعمال از ابزارهای چک جهت crawl
با صرفه سازی موتور کاوش جهت ارتقا بهبود رویت وبسایت
دراین تحقیق محققین عواملی که در ارتقا مرتبه وب سایت تاثیر داراهستند را به 3 سه بخش جدا سازی می نمایند :
شرکت ها دارای موتور کاوش : جستجوکنندگان در صفحه ها موتورهای کاوش یک پرس و جو را اجرا می نمایند آن گاه سود آن در ورقه نتیجه ها موتور کاوش نمایش داده می شود .
اینترنت مسترها و موسسه ها با صرفه سازی موتور کاوش : کمپانی هایی که با به کار گیری از یکسری ابزار و مهارت ها کارایی می نمایند مرتبه وبسایت ها را در کاغذ نتیجه ها موتور کاوش ارتقا دهند
کاوش کنندگان در موتورهای کاوش : کسانی میباشند که در موتورهای کاوش بدنبال یافتن داده ها مورد نظرشان میباشند .
محققین معتقد می باشند کسانی که عمل باصرفه سازی را انجام می دهند بایستی از پایانی تغییرات الگوریتم ها ی موتورهای کاوش با خبر باشند و عواملی که سبب ساز می شود ترافیک تارنما ارتقاء پیدا کند را بخوبی بشناسند و همینطور از کلماتی که یوزرها پایانی بدنبال آن می گردند هم تدبیر داشته باشند و بعبارتی دیگر بایستی داده ها خویش را در سه نوع بندی بالا مدام پیدایش نگه دارا هستند .
باصرفه سازی موتور کاوش : مفاهیم تحلیل فنی
دراین تحقیق بر پایه ی چندین مقاله ها , مطالعات و موعظه ها بعضی از مفاهیم با صرفه سازی موتور کاوش آورده شدهاست . محقیق معتقد میباشند باصرفه سازی موتور کاوش فرآیندی است که هیچ گاه خاتمه نمی گیرد و تکنیک های متعددی برای خوبتر کردن مرتبه وبسایت موجود است اما پیاده سازی کلیه آن ها اختلال است . :
تکنیک هایی که دراین تحقیق برای باصرفه سازی تیتر شدهاست عبارتند از :
ارتقا پیوند های فرنگی
تغییرو تحول نام فولدر ها
پیوند یک طرفه
لغات مهم
به کار گیری از Meta Tag
استعمال درست از تیتر
به کار گیری از robots . txt
باصرفه سازی محتوا
بهینه سازی وب سایت » تلفظ واژه و کلمه SEO » که مخفف عبارت انگلیسی Search Engine Optimization » است و در معنای ( با صرفه سازی موتورهای کاوش ( و مضمون ( عملیات و فرایندهای باصرفه سازی صفحه های اینترنت به مراد ایندکس مطلوب آن ها و کسب درجه خوبتر در موتورهای جستجوی اینترنت ( ( همچون گوگل , بینگ , یاهو , آسک ) میباشد .
به عبارت دیگر , سئوی وب سایت ( SEO Marketing ) ; هدفمندترین مدل بازاریابی نوین است و به فرایندی متشکل از تیم کار هایی گفته می شود که به قرار تصاحب کردن پیوند یک سایت در اولِ کاغذ نتیجه ها موتور کاوش ( SERP ) و ارتقا بازدیدکنندگان یک تارنما از روش جستجوهای ارگانیک یا این که طبیعی منتهی می شود .
فهرست نتیجه ها کاوش با اعتنا به موتورهای جستجوی اینترنت , الگوریتم های اختصاصی آنان , شرایط مکانی , تاریخچه و الگوی جستجوی یوزرها و تعامل آنان با محتوای وب سایت ها رتبهبندی میشوند و یک کارشناس بهینه سازی سایت برای پیشبرد هدف ها پروژه سئو وب سایت می بایست تمامی آنهارا مورد علاقه داشته باشد .
هر موتور کاوش , با الگوریتم ها و معیارهای یگانه خویش , صفحه های اینترنت را جایگاه بندی نموده و به طور معمول آنانرا فاش نمیکند , اما متخصصین سئوی سایت در سراسر جهان با اعتنا به کمترین اطلاعاتی که به خصوص از الگوریتم های گوگل منتشر میشوند , تجربه ها و همینطور نتیجه ها مطالعات موردی خویش , به حدود 200 فاکتور حساس برای سکو بندی دست یافته اند که بعضی از مهم ترین آنان عبارتند از ; ساخت محتوای کیفیت عالی مبنی بر تحقیق لغت ها اساسی و متناسب با نیاز مخاطب , تصحیح ساختار تارنما و پیوند سازی داخلی , پباده سازی ریسپانسیو و گوشی فرندلی بودن صفحه ها اینترنت , ارتقا سرعت بارگذاری وبسایت و SSL , سئوی بیرون از وب سایت , بک لینک و پیوند , سئوی محلی و . . . که میتوانید درین پیوند سئو » مهمترین آنها را در خلاصه ترین موقعیت ممکن , مطالعه بفرمایید .
انگیزه عملیاتی عمل های مربوط به بهینه سازی وب سایت ; کسب سکو های فراتر و در غایت سکو نخستین ورقه اینترنت متبوع در حاصل موتورهای کاوش هست که برحسب کلیدواژه ی متناسب با جور عمل , شغل و بیزینس , اسم فرد و یا این که سرویس ها مربوط به آن بوده و می بایست با توجه و بعد از بررسی های ضروری تعیین شود , به این دلیلکه در صورت گزینش یک سوییچ واژه و کلمه غیرمناسب که به وسیله اشخاص یه خرده در وب کاوش می شود , تمامی کار های شما یعنی پباده سازی و فعالسازی یک تارنما , درج مطالب و مخارج جانبی آن به هدر رفته و مشاهده کننده ای را برای وبسایت شما به ارمغان نخواهد آورد .
اساسا انگیزه پایانی شخصی که از کارشناس بهینه سازی وب سایت برای سئوی سایت و صفحه ها وبِ خویش یاری میگیرد ; وصال به نوعی سود و به طور معمول دنیوی است .
پس تا حدودی می شود اینگونه فیض گیری کرد که سئوی سایت یعنی تبلیغاتی هدفمند که منتهی به صلاح خواهد شد .
بهینه سازی وب سایت چیست؟
کارشناس سئوی سایت کیست؟
کارشناس بهینه سازی سایت به همه عمل هایی که در مورد سئو و سئو سایت بایستی صورت بپذیرد تسلط کافی داشته و از الگوریتم های موتورهای جستجوی برتر همچون گوگل , دانایی کافی دارااست تا بتواند با یک راهکار اثر گذار , کاغذ اینترنت بخشی برای عملیات سئو سایت را بر اساس خواست خویش در مرتبه های فراتر از رقبا قرار دهد .
علم و مهارت هایی که یک سئوی وب سایت فعالیت بایستی بداند؟
علم مبانی و مفاهیم سئو وب سایت
آشنایی الگوریتم های موتور جستجوی انگیزه
علم و استعمال مطلوب از ابزارهای تخصصی سئوی وب سایت مثل : گوگل ترند , گوگل سرچ کنسول ( گوگل وبمستر ) , گوگل آنالیتیکس , گوگل ادز و قابل انعطاف افزارهای سئوی سایت
بضاعت یافتن , تعیین و چه بسا سرقت شایسته ترین کلیدواژه های رقبا!
داشتن راهکار در ایجاد محتوا , پیوند بیلدینگ , سئوی داخلی , سئوی آف پیج و لوکال بهینه سازی وب سایت
شناخت با سیستم های رئیس محتوا , مبانی هاستینگ و بعضی از لهجه های کد نویسی
شناخت با برگزیدگان رسانه ها و شبکه های عمومی موءثر در مراحل سرویس ها بهینه سازی وب سایت
مهارت رئیس زمان در اجرای پروژه سئو وب سایت
قابل ذکر است ; امروزه می توان اعلام کرد بهینه سازی وب سایت یک هنر است و کارشناس بهینه سازی وب سایت یک هنرمند! به دلیل آنکه موتورهای کاوش به صورت مداوم درحال تغییر و تحول الگوریتم های جستجوی خویش برای خوب تر کردن نتیجه ها کاوش میباشند و علاوه بر علم کافی در این مورد بایستی هنرمندی خود را نیز به معضل بکشد .
شاخص های مهم سعی در سئوی سایت چیست؟ ( SEO KPI )
به مراد گزینش هدف ها ظریف در سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت , سنجش تلاش و میزان گیری ترقی در دستیابی بهاین هدف ها و حذف ریسکِ از میان رفتن هزینه , مدام نیازمند معیارهایی هستیم تا در صورت وم , روند بازاریابی بهینه سازی وب سایت را تصحیح و به صورت مداوم بهبود بخشیم .
مهمترین فاکتورهای بررسی میزان موفقیت متخصص سئوی وب سایت در اشکال فنی , یه خرده و کیفی در ذیل فهرست گردیده اند :
سئوی تکنیکال : ارتقا سرعت وب سایت , رفع مشکلات ساختاری , کدها و تماشا درست در تلفن همراه , رفع اشتباهات و به کار گیری از گونه های داده های ساختار یافته ( Technical SEO )
ایمپرشن ( Impression )
میانگین حالت ( Average Position )
وضعیت واژه مهم ( Main Keyword Position )
ارتقا ارگانیک کلیک یوزرها و محل ورود از گوگل و بقیه موتورهای کاوش ( Organic Traffic )
اختصاص سهم بیشتر در جستجوی کلمه ها حیاتی نسبت به رقبا ( CTRs )
کاهش نرخ پریدن یا این که خروج یوزرها از وبسایت ( Bounce Rates )
ارتقاء زمان ماندن استفاده کننده در وبسایت ( Time on site )
برگشت یوزرها به تارنما ( Return visitors )
بهبود سرعت ایندکس صفحه های ( Index speed )
ارتقای کیفیت بک پیوند ها ( Backlink Quality )
ارتقا اعتبار دامنه ( Domain Authority )
ارتقاء اعتبار صفحه ها علی الخصوص صفحه های فرود ( Page Rank )
جستجوی مارک ( Brand Search )
نرخ تبدیل ( Organic Conversions )
برگشت سرمایه یا این که ROI ( Return on Investment )
معیارهای نادرست در سنجش موفقیت در سئو وب سایت چیست؟
بهبود درجه الکسا ( Alexa Rank ) : زمانی با اپلیکیشن , سیستم های کلیکی , ربات , پاپ آپ و . . . می شود به راحتی مرتبه الکسا را افزایش اعطا کرد ; پس این یک شاخص خطا برای سنجش میزان سعی در سئو خواهد بود .
تعداد صفحه های ایندکس شده ( Total Index Pages )
ارتقاء میزان ایجاد محتوا
* باصرفه سازی نرخ تبدیل در جهت ارتقا مشتریان ( فروش بیشتر ) و ارتقا نرخ برگشت سرمایه , انگیزه آخرین و شایسته ترین شاخص مهم سعی در سئوی وب سایت و سئوی وب سایت است .
اطلاعات بیشتر در
سئو توسط رضا یزدان پرست
راهکار بهینه سازی سایت چیست؟
بهینه سازی وب سایت ممکن است ارزان نباشد البته در مقایسه با بقیه روش های بازاریابی از نرخ رجوع و برگشت دوچندان بالایی شامل است . همان طور که در ابتدا اشاره شد ; والاترین هدفی که می توان برای سئوی وب سایت در حیث گرفت ; ارتقاء نرخ تبدیل و فروش است , پس راهکار سئوی وب سایت , دستورالعملی است که برای انجام پروسه بهینه سازی وب سایت و دستیابی بهاین انگیزه , بنا کردن می شود . مقام بهینه سازی سایت در پروسه ساخت سایت , بازاریابی نوین و فروش از روش اینترنت یا این که نرم افزار گوشی , حق تقدم بر کلیه آنهاست و می بایست برای آن یک راهکار درست در لحاظ گرفت و در عین هم اکنون برای آن آخرین نمیتوان در لحاظ گرفت .
علی رغم این که به صورت ظریف از طرز تلاش مرتبه بندی تارنما ها به وسیله موتورهای کاوش , داده ها دقیقی نیست البته بیشتراز 200 فاکتور شناخته شده و تاثیرگذار دراین جایگاه بندی شناسایی شدهاست و هر روز این متغیرهای تاثیرگذار در حالا تغییر و تحول میباشند .
یک کدام از مطرح ترین ایرادات همگانی موسسات و شروع آپ ها , تصور آنان از این مسئله است که در صورتیکه
درباره این سایت